Moreni, orasul extremelor.

Am trăit s-o văd şi pe asta. Pe data de 13,14 octombrie 2012 în oraşul Moreni, Dâmboviţa are loc editia 1 „Festivalul Redescoperă Flacăra Petrolului” prilej cu care s-a organizat un concert, până aici nimic în neregulă , suntem obişnuiţi cu concertele plătite din banii noştri. Am crezut ca am scăpat de nepasărea şi aroganţa conducerii morenare, dar în momentul de faţă în centru este o ţigănie de nedescris, concert de „cinci stele” iar pe strada mea este beznă totală. Cum pot să facă aşa ceva, cât de nesimţit poţi fi, economiseşti bani din iluminatul stradal ca să-ţi poţi platii invitatii de rahat. Băga-mi-aş concertele primariei în fund, ca să mă duc până la magazin trebuie să-mi iau lanterna cu mine, ca pe vremea bunicilor cu candela. Cu noul primar al Moreniul am crezut că am scăpat de jigodii. A avut un început bun, a curăţat vedegeaţia haotică din oraş, a schimbat mobilierul stradal şi a peticit cinci gropi, om gospodar dupa cum a început cu dreptul urmat de sângul, dar ia niste decizii stupide. Colac peste pupăză totul se închie cu un grandios foc de artificii… Nu mai spun că toate străzile din oraş sunt praf, câini care atacă oameni, ce să mai zic ZOO, oamenii fără apă. Mi s-a acrit să tot discut de aceleaşi probleme de care Moreniul chiar nu vrea să scape… scapă cine poate. Cică suntem oraş emergent, vă spun eu ce suntem, oraşul hoţilor.

Lasă un comentariu